7 نکته تجارت که برای مبتدیان مفید است

درست مانند هر تجارت دیگری، شما باید با اصول اولیه شروع کنید تا به شما کمک کند در تجارت تجارت متخصص شوید. به همین دلیل است که ما این 7 بهترین نکته معاملاتی را گردآوری کرده‌ایم که در واقع برای شروع کار مفید نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

1. ابتدا اصول اولیه را بشناسید


هر معامله گر مبتدی باید برخی از جنبه های کلیدی بازار را بیاموزد، که به معنای یادگیری برخی از مفاهیم اساسی مانند:

• اصطلاحات مورد استفاده در معاملات
• علل نوسانات بازار
• بهترین ساعات معاملاتی
• انواع سفارشات موجود

اینها تنها برخی از مفاهیم رایجی هستند که باید قبل از شروع با آنها آشنا شوید. درک این جنبه‌ها یک راه ایده‌آل برای شناخت بیشتر بازار است و باعث می‌شود پروفایل ریسک شما سالم‌تر شود. فقط با عجله از فرصت استفاده نکنید و انتظار کسب سودهای بزرگ را داشته باشید.

بیشتر بدانید:

تجارت روزانه برای مبتدیان. نکات برتر

2. اهداف سرمایه گذاری خود را بشناسید


به عنوان یک معامله گر، عاقلانه است که بدانید هنگام سرمایه گذاری در معاملات، قصد دارید به چه چیزی برسید. این به معنای صادق بودن با خود است. به عنوان مثال، اگر به دنبال پس انداز برای دوران بازنشستگی خود هستید، تجارت مانند آن کاری است که انجام می دهید.

بنابراین، شما نباید وجوه خود را در سهام احمقانه رها کنید یا مقادیر قابل توجهی از وجوه خود را در معاملات گزینه سرمایه گذاری کنید. با این حال، می توانید سرمایه گذاری در سهام سود سهام یا خرید ETF را در نظر بگیرید. همچنین، اوراق قرضه می تواند یک راه ایده آل باشد.

ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما یک استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت ایده آل است. از سوی دیگر، اگر می خواهید پول نقد جدی بگیرید، از سهام سود سهام و ETF ها دوری کنید. وارد معاملات پرخطر شوید. اما مطمئن شوید که در حین انجام آن پرخاشگر باقی می‌مانید.

3. به یاد داشته باشید که پورتفولیوی خود را متنوع کنید


از آنجایی که وارن بافت پیشنهاد می کند که بهتر است تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید و آن را تماشا کنید، برای یک مبتدی، بهتر است گزینه هایی را در نظر بگیرید. نه مانند معامله اختیار، بلکه مانند نگاه کردن به سایر گزینه های سرمایه گذاری.

فرض در اینجا این است که برخی از دارایی های تجاری بر یکدیگر تأثیر می گذارند. این امر سرمایه گذاری در کلاس های مختلف دارایی مانند معاملات فارکس، معاملات سهام یا معاملات سهام را ایده آل می کند. حتی می توانید در میان گزینه های دیگر در آن کلاس دارایی خاص تنوع ایجاد کنید.

تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری های خود به شما کمک می کند تا در صورت عدم حرکت بازار به نفع شما، زیان های خود را مدیریت کنید.

4. مدیریت ریسک را یاد بگیرید


باید بدانید که ضرر بخشی از تجارت است. با این حال، هدف این است که اطمینان حاصل شود که سرمایه خود را در یک معامله به خطر نمی اندازید. با استفاده از توقف ها ضررهای خود را کاهش دهید. دستورهای توقف ضرر ابزارهای ضروری هستند که برای کمک به کاهش ضرر و زیان به شما کمک می کنند.

با این حال، همیشه در نظر داشته باشید که دستورات توقف ضرر خود را در فاصله ای مطمئن از زمان ورود خود اجرا کنید. اگر سفارش خیلی نزدیک به ورودی باشد، موقعیت شما حتی قبل از اینکه بازار به نفع شما حرکت کند متوقف می شود.

5. مطمئن شوید که احساسات خود را کنترل می کنید


به گفته وارن بافت، بهترین راه برای کنترل پول، کنترل احساسات است. شما باید متوجه شوید که حتی کارشناسان برتر، با تمام ابزارهای پیشرفته خود، ممکن است تغییرات بازار را به درستی پیش بینی نکنند. در چنین مواردی، وقایع می توانند شما را به سمت رفتارهای احساسی و انجام اقدامات منفی سوق دهند.

حتی زمانی که تجارت را شروع می کنید، همیشه مطمئن شوید که اینطور نیست. سر خود را صاف نگه دارید و عینی فکر کنید. انتخاب هایی بدون احساسات داشته باشید، به این معنی که باید عقب بنشینید و زمان خود را صرف کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد می افتد.

برای دریافت سیگنال بورس تهران کلیک کنید!

6. بردهای کوچک خود را بگیرید


چه معاملات سهام، چه معاملات سهام یا معاملات فارکس، کسب بردهای کوچک یکی از بهترین نکات معاملاتی است که می توانید داشته باشید. بنابراین، توصیه می شود حدود 50 درصد از سود خود را در سطحی که می خواهید به دست آورید، رزرو کنید. همچنین می توانید ادامه دهید و 25% دیگر و بقیه را بعدا رزرو کنید. با انجام این کار، اساساً ریسک خود را کاهش می دهید اما سود خود را افزایش می دهید.

7. با آخرین اخبار به روز باشید


همه چیز در سراسر جهان در یک لحظه تغییر می کند، که به راحتی می تواند باعث نوسانات گسترده در بازار شود. بنابراین، همیشه از اتفاقات جاری، از جمله آخرین وضعیت معاملات گزینه ها یا وضعیت بازار معاملات سهام، به روز باشید. اگر یک معامله گر کوتاه مدت هستید، اخبار بلادرنگ همیشه مورد توجه شماست.

نکته تجارت. اخباری را که دنبال می کنید انتخاب کنید

نتیجه


اینها تنها برخی از بهترین نکات معاملاتی هستند که در واقع بد نیست. اگر هنگام شروع کار از این بهترین نکات معاملاتی استفاده می کنید، مطمئن شوید که سودهای باورنکردنی از معامله به دست خواهید آورد!

برای آشنایی بیشتر با 10 قانون برتر برای تجارت موفق روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 

     



    معاملات روزانه اساساً به معنای خرید و فروش سهام یک ابزار مالی بدون حفظ موقعیت یک شبه است.

    مبتدیان این تکنیک باید با استفاده از نکات معاملاتی قبل از شروع به کار، آماده یادگیری باشند. در زیر چند نکته برتر معاملاتی وجود دارد که می توانید به عنوان یک معامله گر مبتدی در روز از آنها استفاده کنید:
    بازار معاملات روزانه را انتخاب کنید

    همه بازارها را یکجا امتحان نکنید. معاملات روزانه اینطور نیست! به عنوان یک مبتدی، ضروری است که توجه خود را در یک بازار داشته باشید تا متوجه تغییرات کوچک شوید و از این رو یادگیری را تقویت کنید. هنگامی که بر یک بازار مسلط شدید، تطبیق با سایر بازارها دشوار نخواهد بود زیرا اکثر این بازارها رفتارهای مشابهی را در موقعیت های مشابه نشان می دهند.

    بیشتر بدانید:

     

    نحوه انتخاب بازار معاملات روزانه


    برخی از گزینه های بازار که ممکن است در نظر داشته باشید عبارتند از:

    • بازار ارز. در این بازار، شما ارزها را معامله می کنید و می توانید با حداقل 50 دلار شروع کنید. این بازار به کمترین سرمایه نیاز دارد، اما همیشه توصیه می شود که با بیش از حداقل سرمایه مورد نیاز شروع کنید.

    • بازارهای آینده. این بازارها برای شروع به حدود 1000 دلار نیاز دارند. معاملات آتی در درجه اول بر اساس شاخص ها یا کالاهایی مانند طلا است.

    • سهام. معامله گران روزانه حداقل به 25000 دلار برای تجارت روزانه با سهام نیاز دارند.

    یک کارگزار خوب


    یک کارگزار در ازای دریافت کمیسیون معاملات را تسهیل می کند. هدف این است که یک کارگزار کم هزینه به دست آورید که هر سود کوچکی را که به دست می آورید کاهش ندهد. این لزوما به این معنی نیست که کارگزاری با کمترین هزینه بهترین است.

    قبل از تصمیم گیری برای کارگزاری، در زیر چند نکته برتر معاملاتی در مورد انتخاب کارگزار آورده شده است:

    • سرعت. برای به دست آوردن قیمت مورد نیاز نیاز به سرعت اجرا بالا است. شما می توانید معاملات متعددی را در یک روز انجام دهید، بنابراین داشتن یک کارگزار سریع و در عین حال قابل اعتماد بسیار مهم است.

    • انطباق. اطمینان حاصل کنید که کارگزار شما تنظیم و تأیید شده است زیرا آنها را در یک الزام قانونی برای محافظت از سرمایه گذاری شما قرار می دهد.

    • پشتیبانی مشتری. هر زمان که به کمک نیاز داشتید باید یک کارگزار خوب در دسترس باشد.

    • اسپردهای رقابتی. کارگزاری را پیدا کنید که اسپردهای رقابتی را با حاشیه های معقول پایین ارائه دهد.

    • کیفیت پلت فرم. کارگزار باید پلتفرمی داشته باشد که دارای نمودارهای پیشرفته، سفارشات محدود و عملکردهای توقف ضرر باشد.

    • تنوع. یک کارگزار خوب باید انواع بازارها و گزینه های معاملاتی را ارائه دهد. معامله گران فارکس می خواهند با ارزهای مختلف و در مواقعی سهام و سهام معامله کنند.

    ابزارهای قابل اعتماد


    داشتن ابزار کار خوب و کارآمد برای یک معامله گر روزانه حیاتی است، همانطور که برای هر شغل دیگری حیاتی است، از این رو جایگاهی را برای آن در میان بهترین نکات معاملاتی کسب کنید. به عنوان یکی از نکات کلیدی معاملاتی، سرمایه گذاری روی یک کامپیوتر خوب مهم است. رایانه باید حافظه کافی همراه با یک پردازنده سریع داشته باشد تا از خرابی و موارد عقب افتاده جلوگیری کند. مطمئن شوید که نرم افزار را به طور مکرر به روز می کنید.

    گیر افتادن در یک معامله به دلیل کندی رایانه می تواند بسیار پرهزینه باشد، به خصوص زمانی که بازار بی ثبات است.

    ابزار ضروری دیگر اتصال سریع به اینترنت است. یک معامله گر روزانه لزوماً به سرعت اینترنت پراکنده نیاز ندارد. با این حال، شما نمی توانید اینترنت داشته باشید که مدام از کار بیفتد.

    اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده شما قابل اعتماد و سازگار است. اگر می خواهید کارهای خود را انجام دهید و همچنان تجارت کنید، مطمئن شوید که یک گوشی هوشمند خوب با داده کافی یا دسترسی وای فای قابل اعتماد دارید.

    برای شرکت در دوره کاربردی اقتصاد کلان کلیک کنید!

    ریسک خود را مدیریت کنید


    کنترل ریسک، مهارتی است که می تواند شغل تجاری شما را شکست دهد. مهم است که یک توقف ضرر تنظیم کنید. در صورتی که بازار از پیش بینی های شما خیلی دور شود، یک توقف ضرر معامله را برای شما می بندد. یک معامله منفرد نباید شما را به ضرر بیش از 1? سرمایه برساند.

    همچنین توصیه می شود حد ضرر و سود روزانه را در نظر بگیرید. همیشه معاملات روزانه خود را بلافاصله پس از رسیدن به سقف روزانه خود متوقف کنید.

    استراتژی ای را که مدام شما را بازنده می کند کنار بگذارید. اشکالی ندارد که تکنیک های مختلف را امتحان کنید یا استراتژی ها را زمانی که به نظر می رسد کار نمی کنند تغییر دهید.

    در پایان، روی پایبندی به استراتژی خود در طول فعالیت های تجاری خود تمرکز کنید. از توجه بیش از حد به پول خودداری کنید، به خصوص اکنون که تازه کار هستید و تازه شروع کرده اید.
     

    مدیریت ریسک در معاملات روزانه


    خود را به چالش بکشید تا به طور مستمر از اشتباهات درس بگیرید و دریابید که چگونه از تکرار آنها در آینده جلوگیری کنید. استفاده از این نکات برتر معاملاتی به شما در شروع کار خود در تجارت برتری می دهد.

    برای آشنایی با 10 نکته تجارت روزانه برای مبتدیان روی لینک زیر کلیک کنید:

     

    هنگامی که در حال معامله متوسط ??هستید، قبلاً اعتماد به نفس پیدا کرده اید و احتمالاً از اشتباهات در این راه درس می گیرید.


      در زیر چند نکته برای معاملات روزانه وجود دارد که به تسریع سفر شما به سمت ثبات کمک می کند:

      ترکیب شاخص ها


      اگرچه اقدام قیمت باید بیشتر از اندیکاتورها بر تصمیم شما تأثیر بگذارد، خوب است اطلاعاتی را که توسط اندیکاتورهای فنی منتقل می شود اعمال کنید. تنظیم دو نشانگر در نمودار شما را در هنگام تنظیم یک برنامه خروج راهنمایی می کند. RSI و همگرایی میانگین متحرک نمونه ای از سیگنال معاملاتی قوی از اندیکاتورها است.

      معمولاً، شاخص قدرت نسبی دارایی های بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد را با اندازه گیری تغییرات قیمت نشان می دهد. هر زمان که RSI نشان داد که دارایی بیش از حد فروخته شده است، باید آماده خرید باشید و بالعکس. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر سیگنال آن با روند قیمت مطابقت نداشته باشد، نباید RSI را در نظر گرفت. برای مثال، هنگامی که روند قیمت صعودی است، سیگنال‌های حرکت نزولی را نادیده بگیرید.

      وقتی تصمیم می‌گیرید کدام اندیکاتورها را جفت کنید، ابتدا یک نشانگر اصلی را انتخاب کنید. یک اندیکاتور پیشرو، قبل از اینکه زمان ورود به معامله باشد، سیگنالی را ایجاد می کند که روند به کجا می رود. شاخصی که جهتی را که انتخاب کرده اید دنبال می کند، نشانگر عقب ماندگی است. یک اندیکاتور عقب ماندگی را به عنوان نشانگر دوم انتخاب کنید زیرا سیگنال اولیه را تأیید می کند و به شما امکان می دهد وارد معامله شوید. اطمینان حاصل کنید که انواع مختلف نشانگرها را جفت می‌کنید زیرا شاخص‌های هم نوع اطلاعات یکسانی را ارائه می‌دهند.

      همیشه در مورد شاخص های خود صبور باشید. به آنها زمان بدهید تا تأثیرات آنها را بر بازاری که معامله می کنید تجزیه و تحلیل کنید. وقتی صحبت از اندیکاتورها می شود، یکی از حیاتی ترین نکات برای معاملات روزانه این است که اندیکاتورهای مختلف برای بازارهای مختلف متفاوت عمل می کنند.
      بیشتر بدانید:

      معاملات روز. نحوه ترکیب اندیکاتورها

       

      بهترین گزینه های خرید


      گزینه ها به تغییرات قیمت امنیت مرتبط آن بستگی دارد. به عنوان یک معامله گر متوسط، توصیه می شود نحوه اعمال گزینه ها و استفاده حداکثری از آنها را بدانید. گزینه‌ها عمدتاً برای تامین مالی استفاده می‌شوند. این ریسک سرمایه گذاری شما را محدود می کند و شما را از ضررهای بد محافظت می کند. گزینه ها مانند بیمه نامه برای معامله گران هستند، زیرا از شما در برابر نوسانات غیرمنتظره قیمت محافظت می کنند که احتمالاً برخلاف پیش بینی های شما حرکت کرده است. قیمت اعتصاب و قیمت اعمال به شما این امکان را می دهد که سهام را در هنگام قرارداد اختیار کنترل کنید.

      هنگام تصمیم‌گیری در مورد گزینه‌های خرید یا فروش، باید با محبوب‌ترین سهام معامله کنید، زیرا آنها فعالیت قیمتی بیشتری دارند، به این معنی که در صورت معامله صحیح، شانس بیشتری برای کسب سود دارند. همچنین می توانید به سراغ گزینه های گران قیمت بروید. بسته به استراتژی خود، به دلیل تغییرات قیمت مناسب، مطمئن هستید که مقداری درآمد کسب خواهید کرد.

      نقاط ضعف خود را بشناسید


      معاملات واسطه به این معنی است که شما برخی از نقاط ضعف معاملاتی خود را شناسایی کرده اید. به عنوان یکی از نکات برای معاملات روزانه، مهم است که برای نقاط ضعف خود برنامه ریزی کنید. یکی از رایج‌ترین نارسایی‌ها در میان معامله‌گران، دشواری در پذیرش ضرر در زمان فرا رسیدن زمان است. اکثر معامله گران منتظر خواهند بود تا بازار مسیر عمل را تغییر دهد، اما زیان بیشتر می شود. برای مهار چنین ضعفی، از تابع دستور توقف ضرر استفاده کنید. معاملات زیانده رخ خواهد داد. زیان دادن هر چند وقت یکبار بخشی از کار است. دستور توقف ضرر در چنین مواقعی از معامله گر محافظت می کند.

      مانند هر تجارت دیگری، تجارت روزهای خوب و بد دارد. بنابراین، توصیه می شود روزانه یک استاپ لاس داشته باشید که شما را از ضررهای مکرر در روزهای بد محافظت کند. ضرر یک روزه باید مبلغی باشد که در یک روز خوب یا سودآور به دست می آورید.

      یکی دیگر از نقاط ضعف رایج، جلو بردن بیش از حد معاملات روز است. در مواقعی معامله‌گران سود می‌برند و فرض می‌کنند که روند آن مسیر خاص را حفظ می‌کند. در پایان روز معاملات، آنها در نهایت هر چیزی را که ساخته اند از دست می دهند. یک واسطه تجاری باید یک برنامه معاملاتی خوب داشته باشد که باید خود را نظم دهد تا به آن پایبند باشد. طرح معاملاتی همچنین باید شامل ساعات معاملات و نحوه رسیدگی به مواردی باشد که معامله گر را ملزم به پذیرش ضرر می کند.

      معامله گران همفکر یک دارایی هستند


      احاطه کردن خود با معامله گران همفکر به شما امکان می دهد در معرض اطلاعات جدید و نکات ارزشمند برای معاملات روزانه قرار بگیرید. به گروه های اجتماعی، به صورت فیزیکی یا آنلاین، بپیوندید که همان علاقه تجاری شما را دارند. معامله در حبابی که در آن از امور جاری که بر بازارها تأثیر می گذارد بی اطلاع هستید، خطرناک است.

      در هر زمینه ای که احساس می کنید نیاز به وضوح دارد، کنجکاو باشید. این یکی از راه هایی است که یک معامله گر روزانه در این مسیر شغلی رشد می کند.

      در نهایت، استفاده از این نکات معاملاتی می تواند شما را از اشتباهات پرهزینه ای که اکثر معامله گران متوسط ??در حرفه معاملاتی مرتکب می شوند، محافظت کند. ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوید که ممکن است شما را در این مسیر دلسرد کند. مفیدترین نکته در میان توصیه‌های معاملات روزانه این است که همیشه قبول کنید که اشتباهات اتفاق می‌افتند، و کار روی آن‌ها به محض رسیدن، مسیر مطمئنی برای موفقیت اس

       

      من اخیراً پس از گوش دادن به مصاحبه او با تیم فریس، با جاش وایتزکین روبرو شدم. جاش وایستکین در کودکی به یک «سوپراستار» شطرنج تبدیل شد و بعداً استاد بزرگ شد، قبل از اینکه تغییری اساسی ایجاد کند و به عنوان یک رزمی کار به دنبال حرفه خود باشد. در هر دو زمینه او به صدر جهان رسید.

      جاش وایتزکین در حال حاضر همچنین برای افراد موفق مشاوره می کند و همچنین به معامله گران برتر و افراد در صنعت مالی مربی می دهد.

      او در کتاب خود "هنر یادگیری" نکات، تکنیک ها و مفاهیم مختلفی را در مورد چگونگی توسعه مهارت های برتر و بهتر شدن در هر زمینه ای به اشتراک می گذارد. من 4 مورد از مهم ترین درس های کتاب او را فشرده کردم و آنها را در زمینه تجارت قرار دادم. اما من همچنان شما را تشویق می‌کنم که کتاب را برای خود تهیه کنید تا در مورد سایر درس‌ها و نکاتی که او به اشتراک می‌گذارد بیاموزید – قطعاً ارزش وقت شما را خواهد داشت.

       بیشتر بدانید:

      آیا می دانید چگونه کسب درآمد کنید؟

       

      شماره 1 بازیابی تمرکز در مواقع سختی


      وایتزکین تاجر خشمگین اغلب مجبور بود تصمیمات سختی را در شرایط بسیار چالش برانگیز بگیرد - در گرماگرم یک نبرد شطرنج یا در طول یک مبارزه هنرهای رزمی. کنترل احساسات خود یک عنصر کلیدی و چیزی است که برنده را از بازنده جدا می کند.

      یک  معامله گر معروف بر اهمیت بازیابی تمرکز و جدا کردن خود از صحنه برای به دست آوردن دیدگاه جدید و دید واضح‌تر تاکید میکند. او این کار را با پاشیدن آب به صورتش، بلند شدن برای خوردن نوشیدنی، تنفس عمیق و حتی انجام تمرینات بدنی سریع انجام داد. او این تکنیک را "گرگرفتگی ذهنی/روانی" می نامد، زیرا مغز شما را برای یک یا دو دقیقه کاملاً از موضوع دور می کند. پس از آن شما با طراوت و با دیدگاهی کاملاً جدید برمی گردید.

      ما به‌عنوان معامله‌گر، روزانه با تصمیم‌های چالش‌برانگیز سروکار داریم و نحوه برخورد با جنبه‌های روان‌شناختی معامله، تفاوت بین برد یا باخت را ایجاد می‌کند.

      برقراری تماس نامناسب بلافاصله پس از ضرر یا یک حرکت تکانشی پس از از دست دادن معامله تنها دو نمونه هستند. اگر مقابله با احساسات برایتان سخت است، پس از معامله خود را از پلتفرم معاملاتی خود جدا کنید. فقط 5 تا 10 دقیقه دور شوید، کار کاملاً دیگری انجام دهید و وقتی برگشتید می توانید به طور دیگری به همه چیز نگاه کنید.

       

      شماره 2 کمبود توجه و حضور


      تاجری که روی میز نشسته و با چشمان بسته در حال مدیتیشن است

      هر روز ما با اخبار هیجان انگیز، تبلیغات پر زرق و برق، تیترهای جلب توجه و داستان های بسیار الهام بخش بمباران می شویم. کاری که این کار با ذهن ما انجام می دهد برای تازه کارانی که نمی توانند ورودی را به درستی فیلتر کنند می تواند کشنده باشد. ما آنقدر به دیدن چیزهای جدید و هیجان انگیز عادت کرده ایم که به راحتی خسته می شویم. وقتی هیچ اتفاقی نمی افتد، ما به دنبال حواس پرتی هستیم که اغلب منجر به اشتباه می شود.

      تجارت همیشه هیجان انگیز نیست و گاهی اوقات بازارها برای ساعت ها یا حتی روزها کاری انجام نمی دهند. نحوه برخورد شما با این شرایط در مورد سرنوشت شما به عنوان یک معامله گر تصمیم می گیرد. معامله‌گران حرفه‌ای متمرکز می‌مانند، معاملات گذشته خود را تجزیه و تحلیل می‌کنند، طرح معاملاتی خود را دوباره بررسی می‌کنند و معاملات خود را ثبت می‌کنند. یا، آنها فقط دور می شوند و از "وقت آزاد" خود به روشی خلاقانه تر استفاده می کنند.

      از سوی دیگر، معامله گر آماتور سعی در ایجاد هیجان دارد. او به‌طور تصادفی چارچوب‌های زمانی، نمودارها و بازارها را ورق می‌زند و سعی می‌کند بهانه‌هایی بیابد که چرا انجام معامله کار درستی است.
      برای شرکت در دوره جامع آموزش فارکس از اینجا اقدام کنید!
       

      شماره 3 نقاط قوت خود را بشناسید


          «...تقریباً بدون استثنا، قهرمانان متخصصانی هستند که سبک‌هایشان از آگاهی عمیق از نقاط قوت منحصربه‌فردشان سرچشمه می‌گیرد، و در هدایت نبرد در آن جهت بسیار ماهر هستند.» - جاش وایتزکین

      چگونه سیستم معاملاتی فعلی خود را "پیدا کردید"؟ آیا آن را از صفحه فرود خریدید؟ آیا این یک بسته شاخص است که در یک انجمن دانلود کرده اید یا چیزی که در یک چت روم انتخاب کرده اید؟ یک سیستم معاملاتی یک چیز بسیار شخصی است و باید بر اساس نقاط قوت و ضعف شخصی شما مدل شود.

      خودتان حسابرسی کنید: آیا صبور هستید؟ ریسک طلب؟ آیا می توانید به خوبی با ضررها کنار بیایید؟ آیا می توانید برای مدت طولانی بدون نیاز به استراحت تمرکز کنید؟ آیا زمانی که در یک معامله هستید به راحتی خراب می کنید یا می توانید اصلاحات را مدیریت کنید؟

      خیلی سریع آشکار می شود که معامله گران باید پارامترهای معاملاتی خود را مطابق با مشخصات خود تنظیم کنند. یک اندازه برای همه کار نمی کند. به همین دلیل است که ما چارچوبی را در دوره های پیشرفته فارکس و آتی خود ارائه می دهیم. ما قوانین ثابتی را برای استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت به شما می دهیم تا بتوانید یک رویکرد ساختاریافته ایجاد کنید. سپس، ما دانش‌آموزان خود را تشویق می‌کنیم تا پس از کسب تجربه، استراتژی‌ها و قوانین ما را بر اساس شخصیت خود بسازند. این رویکرد به خوبی کار می کند و یک رویکرد آموزشی هدف گرا را ارائه می دهد.

       

      شماره 4 ایجاد دایره های کوچکتر


      حرفه ای ها در تکنیک های فانتزی غافلگیر نمی شوند. در رقابت، کسانی که برنده می‌شوند، معمولاً کسانی هستند که مهارت‌های بهتری دارند و این کسی نیست که خلاقانه‌ترین یا عجیب‌ترین تکنیک را داشته باشد. در ورزش حرفه ای، تکرار اصول اولیه و کار مداوم بر روی مهارت های پایه چیزی است که حرفه ای ها را از آماتورهایی که همیشه به دنبال هیجان هستند و برای تسلط در مهارت های اصلی تلاش نمی کنند، جدا می کند.
       

      قبل از اینکه بتوانید راه بروید سعی نکنید بدوید!


      من اغلب معامله گرانی را می بینم که هنوز اشتباهات بد مبتدی را مرتکب می شوند و به وضوح با اصول اولیه دست و پنجه نرم می کنند، اما همچنان در مورد مفاهیم پیشرفته راهنمایی می خواهند. اگر هنوز بیش از حد احساساتی هستید، نمی توانید قوانین خود را دنبال کنید، برنامه های معاملاتی نمی نویسید یا اگر مدیریت ریسک شما در همه جا وجود دارد، سعی نکنید مدیریت تجارت خود را تغییر دهید یا زمان خود را برای تعیین اندازه موقعیت های پیشرفته تلف نکنید.

      روی کار درست پیش روی خود تمرکز کنید. کار بر روی اصول اولیه و بهبود پایه معاملاتی شما تاثیر بسیار بیشتری بر عملکرد شما خواهد داشت تا اینکه بخواهید چند پیپ بیشتر از اینجا و آنجا جمع کنید.
       

      اکنون بر عهده شماست. از کجا شروع می کنید؟ پادکست با مصاحبه وایتزکین همچنین شامل بسیاری از درس های عالی در مورد افراد موفق است. اما مهمتر از همه، لذت بردن از این فرآیند است. شما نیاز به ایجاد اشتیاق، نه تنها برای تجارت، بلکه برای یادگیری و بهبود به عنوان یک موجود شخصی دارید. به سادگی، از وقت خود لذت ببرید!

       

        آیا می دانید چگونه کسب درآمد کنید؟ 4 نکته برای سودآور شدن

        آیا با معاملات خود مشکل دارید و آیا نتایج کاملاً آن چیزی نیست که امیدوارید باشد، اما واقعاً نمی دانید چرا!؟

        آیا تعجب خواهید کرد اگر به شما بگویم که اکثر معامله گران واقعاً علاقه ای به دانستن این که پول خود را از دست می دهند و چگونه می توانند عملکرد خود را تغییر دهند، نیستند؟ این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما پس از کار کردن با هزاران معامله‌گر در طول سال‌ها، من همچنان همان الگوهای مخربی را می‌بینم که می‌توان آن را به راحتی اصلاح کرد.

        بیایید با مهمترین جنبه در مورد درک عملکرد خود شروع کنیم: بررسی تجارت

        وقتی با معامله‌گری کار می‌کنم که به من می‌گوید معاملاتش را بررسی نمی‌کند و راهی برای نگهداری سوابق ندارد، همیشه متحیر می‌شوم. یک معامله گر بدون فرآیند بررسی شانس صفر شدن برای سودآور شدن دارد. از طرف دیگر، یک معامله گر با فرآیند بررسی می تواند به راحتی معاملات خود را بهبود بخشد. در اینجا نکات اصلی وجود دارد که چگونه یک ژورنال معاملاتی و یک فرآیند بررسی، تجارت شما را برای بهتر شدن تغییر می دهد.
        بیشتر بدانید:

        آیا واقعاً در یک روند شکست خوردن هستید؟

         

        شماره 1 مسئولیت پذیری


        همه چیز از اینجا شروع می شود. بیشتر معامله‌گران به دلیل اینکه نمی‌خواهند با معاملات خود روبرو شوند، یک مجله نگه نمی‌دارند. آن‌ها در اعماق خود می‌دانند که مزخرف هستند، تجارتشان شلخته است، قوانینی ندارند، از مدیریت ریسک استفاده نمی‌کنند و فقط قمار می‌کنند.

        دیدن اینکه آنچه شما «تجارت» می‌نامید واقعاً ربطی به آن ندارد و شما فقط با قمار بدون ساختار پول دور می‌ریزید، دردناک است. در این صورت، حفظ نکردن ژورنال معاملاتی یک مکانیسم حفاظتی است و یک معامله گر مجبور نیست با ناتوانی های خود روبرو شود.

        اما اگر می خواهید شانسی برای سوددهی داشته باشید، باید یک مجله داشته باشید. شما باید با مشکلات خود روبرو شوید. شما به سرعت متوجه خواهید شد که باید تجارت خود را تغییر دهید و به قوانین و فرآیندی نیاز دارید.

        معامله‌گری که این واقعیت را می‌پذیرد و می‌خواهد با نوشتن تمام معاملات خود مسئولیت‌پذیر باشد، در مسیر درستی قرار دارد.
         

        شماره 2 با اطمینان تجارت کنید


        آیا گاهی اوقات پس از یک شکست با یک آرایش خوب مشکل دارید؟ مطمئناً مطمئن بودن پس از ضرر آسان نیست، اما اگر بدون ژورنال معاملاتی معامله کنید و از آمار عملکرد خود اطلاعی نداشته باشید، سخت تر است.

        وقتی ژورنال معاملاتی شما به شما نشان می دهد که داشتن 3، 4 یا 5 ضرر متوالی طبیعی است و بارها و بارها چنین رگه های باختی داشته اید، می توانید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و همیشه نگران نباشید. وقتی می‌دانید که این رگه‌ها زودتر به پایان می‌رسند و نسبت پاداش: ریسک شما از ضررها مراقبت می‌کند، می‌توانید بدون تردید به معامله بعدی بروید.

         

        شماره 3 درک رگه های باخت


        هر هفته از من می پرسند که چگونه می توانم از یک باخت رهایی پیدا کنم. پاسخ همیشه ساده است: بیشتر اوقات، معامله گران در یک رگه ضرر واقعی نیستند و فقط ضعیف معامله می کنند.

        یک رگه باخت واقعی تنها در صورتی یک رگ بازنده است که به قوانین معاملاتی خود 100% احترام گذاشته باشید و همه چیز را در طول فرآیند به درستی انجام داده باشید. از سوی دیگر، اگر قوانین خود را زیر پا گذاشتید (شاید حتی قوانینی نداشته باشید) و اشتباه کردید، فقط بد معامله کرده اید. و باخت نتیجه ای است که شایسته آن هستید.

        ژورنال معاملاتی ابزار بسیار خوبی است زیرا به شما امکان می دهد یک بار دیگر معاملات خود را زنده کنید و وقتی بعد از روز معاملاتی وارد معامله می شوید، می توانید به طور عینی به آن نگاه کنید و ببینید که آیا همه چیز را به درستی انجام داده اید یا خیر.

        در طول معاملات خود، ما اغلب حتی اشتباهات خود را زمانی که پول در خط است و قیمت به سرعت حرکت می کند، تشخیص نمی دهیم. اگر یک معامله گر در آن زمان روال ژورنال نویسی نداشته باشد، قرار نیست از اشتباهات خود درس بگیرد و همان رفتار بد را برای همیشه تکرار خواهد کرد.
         

        شماره 4 پیشرفت را تشخیص دهید


        آخرین قطعه پازل این است که بررسی عملکرد پیشرفت شما را به شما نشان می دهد و به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد.

        من ده ها بار دیده ام که معامله گران پیشرفت خوبی دارند و به آرامی ضرر کمتری می کنند و حتی سودآور می شوند اما فراموش می کنند از کجا آمده اند و سپس بی تاب می شوند. در انجمن خصوصی دانشجویی ما، من مرتباً به معامله‌گران یادآوری می‌کنم که وقتی شروع به از دست دادن دیدگاه می‌کنند، در مسیر درستی قرار دارند.

        یک مجله تجاری به وضوح پیشرفت شما را به شما نشان می دهد و شما را روی هدف خود متمرکز می کند.

        برای اینکه بدانید معامله گران چگونه کسب درآمد می کنند؟ روی لینک زیر کلیک کنید: