به اشتراک گذاری برنامه ها

روترها به کارمندان کمک خواهند کرد تا به برنامه های تجاری دسترسی داشته باشند و پس بهره وری را بهبود می بخشند - به ویژه برای کارمندانی که از راه دور یا خارج از دفاتر اصلی کار می کنند. روترها همچنین می توانند خدمات تخصصی مثل VoIP، ویدئو کنفرانس و شبکه های Wi-Fi را فعال نمایند.

 

تسریع در دسترسی به اطلاعات

با روترها، کسب‌وکار شما می‌تواند پاسخ‌های مشتریان را بهبود دهد و دسترسی آسان‌تر به اطلاعات مشتری را امکان‌پذیر کند. اینها مزایای واقعی در زمانی می باشند که مشتریان پاسخ سریع به سؤالات و همچنین خدمات شخصی را طلب می کنند. با استفاده از روترها برای ایجاد یک شبکه تجاری کوچک سریع و قابل اعتماد، کارمندان بهتر می توانند سریع و هوشمندانه به نیازهای مشتریان پاسخ دهند.

کم شدن هزینه های عملیاتی

روترها  تأثیر مثبتی بر قیمت نهایی شما دارند. کسب و کار کوچک شما می تواند با به اشتراک گذاشتن تجهیزاتی مثل چاپگرها و سرورها و همچنین خدماتی مانند دسترسی به اینترنت، در هزینه خود صرفه جویی نماید. یک شبکه سریع و قابل اعتماد ساخته شده با روترها نیز می تواند با کسب و کار شما رشد کند، پس نیازی به بازسازی شبکه و خرید دستگاه های جدید با گسترش کسب و کار ندارید.

 

بهبود امنیت

روترها می توانند به کسب و کار شما در محافظت از داده های تجاری ارزشمند در برابر حملات کمک کنند، اگر فایروال های داخلی یا فیلتر وب را ارائه دهند، که داده های دریافتی را بررسی می کند و در صورت نیاز آنها را مسدود می کند.

 

فعال کردن اتصالات از راه دور ایمن

روترها به کسب و کار شما کمک خواهند کرد تا دسترسی از راه دور ایمن را برای کارگران سیار که نیاز به برقراری ارتباط با سایر کارمندان یا استفاده از برنامه های تجاری دارند، ایجاد نماید. این یک سناریوی رایج برای بسیاری از مشاغلی است که دارای تیم های مجازی و کارمندان راه دور خانگی هستند که نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات مهم تجاری در هر زمانی از شبانه روز دارند.

در مورد پوسته آلمینیوم الکتروژن چه میدانید ؟

ایجاد شبکه های تجاری کوچک به وسیله روتر

روی سوئیچ ها و روترهای درجه یک تجاری سرمایه گذاری نمایید.

محصولات شبکه های مصرفی یا خانگی با چالش های رشد کسب و کار همگام نمی شوند.

 

شبکه هایی ایجاد کنید که در طول زمان رشد کنند.

به این ترتیب، می‌توانید در صورت نیاز ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مثل نظارت تصویری، VoIP، پیام‌رسانی یکپارچه و برنامه‌های بی‌سیم را اضافه نمایید.

 

روترهایی را خریداری کنید که با قابلیت اطمینان و افزونگی طراحی شده اند.

این امر تداوم کسب و کار شما را برای نجات سریع از رویدادهای پیش بینی نشده و مخرب مثل بلایای طبیعی فراهم می کند.

 

 

اگر برای خرید روتر مورد نظر خود نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مشاوره رایگان متخصصین نیتا شبکه بهره مند شوید. همچنین مجموعه نیتا از معتبرترین شرکت های واردکننده تجهیزات شبکه از جمله روتر سیسکو می باشد که می توانید با قیمت مناسب محصولات دل خواه خود را تهیه نمایید.