آسانسور خانگی یکی دیگر از انواع آسانسورهای مورد استفاده در منازل و ساختمان های مسکونی است. آسانسور خانگی یکی از پرفروش ترین آسانسورها می باشد و شرکت پارس ایمن الکترونیک کلیه خدمات فروش، نصب و راه اندازی صفر تا صد این آسانسور را بر عهده دارد.
آسانسور خانگی یکی دیگر از انواع آسانسور است که در منازل و ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور خانگی یکی از محبوب ترین آسانسورها می باشد و شرکت پارس ایمن الکترونیک فروش، نصب و راه اندازی این نوع آسانسور از صفر تا صد را بر عهده دارد.
فروش آسانسور خانگی در تهران
آسانسور خانگی زندگی را آسان تر می کند و جایگزینی هوشمند و مقرون به صرفه برای آسانسورهای گران قیمت است. این بالابر خانگی برای مکان هایی که فضای کافی یا از پیش تعیین شده برای نصب بالابرهای کششی وجود ندارد مناسب هستند.
مزایای آسانسور خانگی عبارتند از:
✔نصب آسان و سریع
✔ خدمات نصب و نگهداری بسیار مقرون به صرفه
✔ استفاده آسان از برق تک فاز.
✔ کاربرد آسان یا قابل اعتماد
✔ بدون نیاز به منبع
✔ نیازی به انجام جداگانه نیست.
✔بدون نیاز به کار ساختمانی
اکثر معلولان، سالمندان و عموماً کسانی که نمی توانند به راحتی حرکت کنند، نیاز به استفاده از آسانسور خانگی دارند. این آسانسورها قابلیت عبور از پله ها و ورود و خروج از انواع ساختمان ها از قبیل ویلا، آپارتمان و دوبلکس را فراهم می کنند. به عنوان مثال آسانسور جلوی خانه یکی از انواع آسانسورهایی است که می توان آن را از فاصله دور از خیابان داخل خانه در ورودی خانه قرار داد. لطفا توجه داشته باشید که برخی از ساختمان ها چندین پله در جلوی درب ورودی دارند.
پس با وجود اینکه در آپارتمان آسانسور وجود دارد، باید از این پله ها عبور کنیم. اما این پله های کوچک مانع بزرگی برای افرادی است که نمی توانند رفت و آمد کنند و نصب بالابر با ویلچر جلوی این خانه ها این مشکل را حل کرده و دسترسی به ساختمان را تسهیل می کند.
در آپارتمان های کمتر از چهار طبقه و که معمولاً آسانسور ندارند، می توان انواع مختلف آسانسور را نصب کرد، به عنوان مثال می توان آسانسور را در کنار پله ها یا در اتاق دیگری قرار داد. در خانه های ویلایی و دو طبقه با قرار دادن آسانسور در طبقات پایین می توان به طبقات بالایی رسید و فضای لازم را در پشت بام ایجاد کرد. انواع دیگر آسانسورها قابلیت انتقال افراد معلول از تخت به ویلچر و بالعکس را ارائه می دهند. با کمک این نوع تجهیزات می توان استحمام کرد و در حمام نشست. به طور کلی اینگونه آسانسورها بهترین وسیله برای تسهیل رفت و آمد و رفت و آمد معلولان و معلولان در منزل هستند و در واقع وجود آنها برای آنها ضروری است.
آسانسورهای خانگی با توجه به نیاز سالمندان، معلولان و حتی برای جلوگیری از عوارض ناشی از استفاده از پله و نبود فضای کافی برای آسانسور استفاده می شود.
نوعی کوهنورد خانگی
مدل هایی که می توانید به خانه ببرید:
آسانسور برای خانه های نقلی
آسانسور سیار خانگی یکی از انواع آسانسورهای خانگی است و معمولاً برای ساختمان های یک تا چهار طبقه ساخته، نصب و استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت یا مشاوره قبل از خرید یا سفارش آسانسور سیار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی ما بهره مند شوید.