درمورد تور آنتالیا
مسافران تور‌ آنتالیا به عوامل تاثیرگذار متنوع این ناحیه را می شناسند . چندی به دنبال‌ مسافرخانه های مجلل آن هستند در حالی که گنجینههای تاریخی این خطه شکارچیان فرهنگ را به خود جلب می کند . سپس زیبایی عادی زمین خواهد شد که خیلی از ویزیت کنندگاه شاهد مناظر زیبای پانوراما و شگفتیهای طبیعی هستند . از جمله آبشارهای دودن و چیمرا در کوه اولیمپوس ، جایی که زبانه های آتش در 2500 پار از اقلیم جوانه مضروب است . صعود وقایع با هتلهای عالی مدرن ، محک ای منحصر به تنها از سبک زندگی را با تور کم‌بها آنتالیا برای شما می سازد . به این دلیل جای تعجب نخواهد بود که آنتالیا 30 درصد از کل گردشگری تور ترکیه را به خویش اختصاص داده و با نشو سالانه 4 .17 درصد جمعیت ، سریع ترین استان ترکیه در حال رویش است .

 

تور آنتالیا

منطقه آنتالیا بدون در کامنت گرفتن ترجیحات سبک زندگی ، جذابیتهای بیشمار یرا برای شما امکان پذیر می کند و از نظر گوناگونی تفریحی سمت جابجایی بلند خواهد بود . فرقی نمی‌ بسازد که مسافری مقرون به سود با تور‌ وقت آخری آنتالیا باشید یا بخواهید به سبک بزرگ زندگی کنید ، زیرا طیف وسیعی از هتل‌ها ، بارها ، کاباره و بوتیک ها تضمین‌ می ‌کنند که آنچه را که به دنبالش می باشید دیده خواهید شود . بیایید مناظر زیبا ، آب و هوای زیاد ، زندگی مدرن و سبک زندگی کهن را فراموش نکنیم و شما هر آنچه را که برای یک تعطیلات عالی احتیاج دارید را در این شهر می یابید .

در ضمن چه به سمت مشرق یا مغرب آنتالیا سفر بکنید ، سواحل شنی طویل نشانه متمایز گردشگری هستند . از این سمت شهرت آن به عنوان تعطیلات ساحلی شیوه آل بوده است و پاره‌ای از عالی ترین ها عبارتند از کاپاتاش ، در ساحل شورانگیز میان کالکان و کاس بوده است . پلکان های پر نبش و خم طویل به سمت ساحل به تنهایی برای مناظر زیبا ارزش پیمودن این مسیر را دارد و همان تندی که برای رسیدن به کرانه حمول می شوید گیرایی های مخصوص بشخصه را دارد . صحیح روبروی دره ساحل کاپوتاش ، جزیره سنت نیکلاس قرار دارا است . چیرالی یک عرض شنی به طول 3 کیلومتر شده است که از توسعه گردشگری محافظت تبدیل شده است . پاتارا ، طولانی‌ ترین ساحل ترکیه و محل زندگی لاک ‌پشت‌ Caretta که تخم ‌هایش را روی شن‌ها می‌ گذارد ، یکی از مواردی است که حتما بایست در کوچ با تور آنتالیا ببینید . خودشان شهر کج ها و متمایل ها رمل نرم و ساحل‌ها از جمله لارا و کنیالتی دارد و در مشرق ، سواحل شنی آن را به آلانیا متصل درست می کند که به دلیل خرابههای رومی و بنادر عجیبش سرشناس است . در تابستان ، تفرجگاهی که در جنوب ولایت قرار داراست ، صدایی دائمی از مردم بومی بوده است و گردشگران تا ساعات نخستین از کنار کنار خوشی می برند .

تور‌های‌ آنتالیا

قیمت تور‌ آنتالیا
قیمت هر توری به چند عامل اصلی بستگی دارد ، بها بلیت‌ هواپیما ، هزینه مهمانسرا ، خرج گشت و گذار در شهر و . . . که می توان گفت قیمت مهمانخانه و بلیت سفر از هر مهمتر شده است . ترکیه مدت هاست که مرکزیت و نکته بسیاری به صنعت گردشگری داراست و از این رو در تمام ناحیه های آن از جمله آنتالیا قادر خواهید بود بهترین و نفیس ترین هتل را ظاهر بکنید . این موضوع به صورت صاف قیمت تور آنتالیا را بالا می برد . همانطور مطرح شد قدر ساختن گردشگری در این دیار علت شده تا به همان تعداد که هتل نفیس و درجه یک دارد ، هتل 4 اختر ، 3 ستاره و . . . باز داشته بود که برخی از آنها بیش عالی می باشند ، با این تفاوت که هزینههای شان به مراتب از هتلهای لوکس و 5 ستاره آنکارا کمتر است . قیمت پرواز هم به کمپانی هواپیمایی و همین طور نوع بلیت تان بستگی خواهد داشت . پرواز‌های‌ خارجی گران تر هستند و صندلیهای فرست کلاس عالی ترین خدمات و در عین حال بیشترین مبلغ را دارند .

بها تور آنتالیا

بنابراین اگر بخواهید تور آنتالیا کم‌بها تر برای شما تمام شود بایست به سراغ پریدن های ایرانی و صندلیهای اکونومی بروید و از آنجایی که مسافت تا آنتالیا بی‌شمار نیست احتیاج به خدمات مخصوصی نخواهید داشت؛ یکی از عالی ترین گزینهها برای مسافرت می تواند تور آنتالیا با پرواز ماهان هست . در نهایت راهکار دیگر ، سفر در روزگار های کم توریست است چون شانس استفاده از تور آنتالیا لحظه آخری را زیاد کردن می داده است و در نتیجه گویی تور آنتالیا ارزان تری نصیب تان می توان . در نهایت توجه داشته باشید درصورتی‌که ساکن تهران نیستید همان می توانید از ناحیه های دیگر اقدام نمایید . تور آنتالیا از شیراز ، اصفهان و چند شهرستان دیگر هم برگزار می گردد و پرواز از همان شهرها به نیت ترکیه می رود‌. برای اطلاع از قیمت تورهای این ولایت زیبا و دوست داشتنی بهترین راه این شد به سایت گلبرگ سیر مراجعه کنید و برای آگاهی از قیمت تور‌های‌ مسافرتی آنتالیا در مجموعه نقطه شروع و منظور سفر و وقایع را وارد کنید و نرخ تور‌ وضع نظرتان به هر مقصدی که می‌ خواهید را مشاهده نمایید .

نرخ تور آنتالیا

خدمات پکیج تور آنتالیا گلبرگ سیر
رایج ‌ترین خدمات تور‌ آنتالیا در آژانس گلبرگ سیر به تفسیر ذیل است :
رزرو بلیت رفت ‌و برگشت هواپیما
رزرو‌ هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)
ترانسفر رفت ‌و بازگشت فرودگاهی
بیمه مسافرتی مطابق با مقدار زمان اقامت در آنتالیا
سیم‌ کارت اعتباری (در صورت نیاز) رزرو هتل و پرواز خارج‌ از پکیج
تور‌ آنتالیا کم‌قیمت و لحظه آخری
اگر ترجیح می دهید نقل‌مکان کم پول مرطوب و مقرون به سود ای را داشته باشید ، باید به چند نکته مهم دقت کنید‌ : اول این که وقت را انتخاب کنید که مقیاس گردشگران کمتری به آنتالیا عزیمت میکنند؛ وضعیت آب و هوای آنتالیا در این وضع نقش موثری اعمال می اجرا کند . روزهای بالا گرما و تری یا زمان باران ‌های فصلی ، نوبت کم گردشگر این شهر شمرده می ‌شود . بازه وقتی ‌هایی همچون تعطیلات سال نوی میلادی یا عید نوروز ، تعداد متقاضیان کوچ و باطبع آن ، بها ‌های تور آنتالیا زیاد کردن می ‌یابد . موضوع آتی زمان روزگار اقامت شماست که در مانند امکان ، پکیج ‌هایی را گلچین بکنید که مشتمل اندازه روزهای کمتری می ‌باشند .

آفر تور آنتالیا


این را هم همیشه به آموزش داشته باشید همیشه کم‌ارزش ‌ترین مظنه تور آنتالیا نمی ‌تواند دلیل بر بهتر بودن آن پکیج مسافرتی باشد ، بعضی از آژانس ‌های هواپیمایی با عرضه تور ارزان ‌تر و بی کیفیت تنها باعث تلف رفتن پول و زمان شما می‌ شوند ، بنابراین دایم مدبرانه رفتار کنید و در آخر آلبوم مسافرتی گلبرگ سیر‌ در بالای همین صفحه‌ نرخ ‌های مختلفی برای تور‌‌های‌ این نیت را پرستش شما ارائه کرده‌ خواهد شد تا با توجه به پول مورد نظرتان ، بهترین انتخاب تور در مقابل به بودجه خود را داشته باشید .

گزینه بعدی ارزان ترین تور‌ مسافرتی ، تور لحظه اخیر آنتالیا است که در درست همان تور‌ کم‌بها قیمت آنتالیا است اما کیفیت ویژه ای هم دارد ! ازچه که به تور‌های‌ دقیقه 90 هم شناخته می ‌شوند اما برای معلوم عمل کردن این گونه تله ها حتما باید تا نزدیک گشتن به دوران حرکت قدری صبر کنید . نمایندگی ‌هایی که پریدن ها را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران رسایی نشود ، پرش را با قیمت زیر تری به مسافران با آفرهای مخصوص ‌ای ارائه می ‌دهند . به صورت کلی درصورتی‌که همیشه تامین عزیمت هستید ، حواستان به آفرهایی که آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر‌ در روزهای نزدیک پرواز یا فصول کم گردشگر ارائه می ‌دهند ، باشید و از این فرصت ‌استثنایی نهایت سود را ببرید .

تور‌ آنتالیا کم‌بها 

راهنمای استراحتگاه‌ها‌ در منطقه آنتالیا ترکیه
منطقه آنتالیا به شهرهای ریز و روستاهای بسیار تقسیم می گردد که هم در داخل و هم در خط ساحلی قرار دارند . این دومی به لطف گردشگری و به دلیل اینکه اکثر آنها خانه جوامع بزرگ مهاجران شده اند ، افزون‌تر آشنا گشته از آسایشگاه های مشهور تر است :

مرکز شهر آنتالیا : به ‌عنوان محبوب‌ ترین حدود ، به مناظر شهرنشین فکر نکنید ، برای‌اینکه بخش زیادی از آن مسکونی است و مکان ‌هایی مانند سواحل کنیالتی و لارا ، مناطق محبوب گردشگری هستند . یکی دیگر از جاذبههای جمعیتی در این منطقه کالیچی ، قسمت قدیمی ولایت با معماری عثمانی ، بوتیکهای ریز و منطقه شهرساحلی نوستالژیک شده .

سفر با تور آنتالیا

منطقه ساحلی کمر : سامان اصلی توریستی مردم اروپای شرقی عاشق هتلهای کامل کمر هستند که در مقابل دریای مدیترانه قرار دارند و مناظر شگفت انگیز غروب مهر را به رخ می کشند . هم دارای ورزش‌های آبی است ، این استراحتگاه برای هر فردی که می‌ خواهد استراحت انجام دهد ، پاکیزه و عالی است .

آلانیا زیبا : آلانیا که در انتهای شرقی آن قرار دارا است ، محبوبیت خودش را زیاد می بدهد و در آستانه تبدیل گردیدن به یک شهر کوچک شد . یک صحنه اجتماعی پر جنب و جوش ، ساحل‌ها ، خریداری و صرف غذا در بیرون ، جمع مختصه هایی بوده است که به نام قوی آن کمک می کنند . خطه محمودلار در میان گردشگران و خریداران خارجی‌ که خواهان خرید ملک در ترکیه می باشند ، محبوب است .

ناحیه آلانیا

کاس نوستالژیک : درصورتی‌که می ‌خواهید احصاسی از دوران گذشته در ترکیه داشته باشید ، از کاس ، یک دهکده ماهیگیری سابق یونانی دیدن نمائید که زیبایی خیره‌کننده هر را شگفت‌زده می‌کند . تابوت‌های کهنسال لیسیایی و یک تماشاخانه باستانی ادعای حقیقی شهرت آن بوده است ، اما خانه‌های سنتی در خیابان ‌های کم‌قطر و سنگ ‌فرش تبدیل شده در بخش قدیمی شهرستان ، لذتی را برای راه‌پیمایی زدن در اطراف به ارمغان می ‌آورند .

لوکس کالکان : خانه‌ییلاقی های لوکس کالکان با حوض های بی نهایت و مناظر پررو کننده مدیترانه ، به عنوان یک منظور مختص به شخص ریویرای ترکیه ، آن را به عنوان یک محدوده لوکس در کانون نکته قرار داده خواهد شد . خانه‌ها در حدود ساحلی میلیون‌ها پوند به فروش می‌رسند و این جواهر دوست ‌داشتنی ترکیه مد خواهد بود .

لوکس‌ کالکان

پاتارا روستایی : پاتارا با نشستن در حومه‌های غربی ، هیچ جایزه‌ای را برای تجمل دریافت نمی‌کند ، اما همین باعث می‌شود مردم برگردند . این یکی از اولین مقاصد ترکیه بود که 50 سال ما قبل از گردشگری اصلی پذیرایی شود و با پیشرفت اینترنت کمی پشت سر گذاشته شد ، با این حال روستا ، ساحل طولانی و ویرانههای شهری لجوج کننده آن ارزش رویت را دارد .

جاذبه‌های‌ شهر‌ آنتالیا
قلعه‌ آلانیا و برج سرخ ، ویرانه های جانبی و معبد آپولو ، مرکز‌ شهر قدیمی کالیچی و دروازه هادریان ، تله‌کابین کوه‌ تحتالی ، آبشار دودن و ماناوگات ، آکواریوم آنتالیا ، موزه آنتالیا - مجموعه ای شگفت‌آور از آثار کهنه از سراسر ترکیه ، سواحل لارا و کنیالتی – دو تا از بهترین ساحل‌ها ترکیه ، خرابهها و تئاتر کهن آسپندوس ، مخروبه های باستانی پرگه ، خرابه‌‌های‌ مستغرق ‌شده ککوا و همچنین در ورزش ‌های فتنه‌جویی کایاک ‌سواری بحری مقبولیت عام دارا است . کناردریا پاتارا ، ویرانههای قدیمی و رستاق ، کرانه کاپوتاس ، در مرکز آسایشگاه های کاس و کالکان ، سرزمین های گلف بلک بعضی از جاذبههای گردشگری آفر تور آنتالیا است .

وقتی آفتاب غروب می نماید ، آن‌هایی را خوشحال می ‌کند که فرا بگیرند که میدان های شبانه آنتالیا یکی از بهترین ‌های ترکیه شد . به لطف رستورانهای وفور که غذاهای متنوعی از جمله کهن ترکی ، چینی ، هندی ، پاستا ، استیک ، بریتانیایی و خیلی موجود های دیگر را سرو می کنند ، غذا خوردن در برون از منزل می تواند یک سفر به سراسر جهان باشد . از آنجایی که یک استراحتگاه ساحلی است ، وفور به طرز مدیترانه ای کافه‌رستوران علاقه دارند که مهمانخانه های غذاهای دریایی و ماهی در درازی خط ساحلی است . وفور از بارها دارای موسیقی زنده یا سرگرمیهای نشسته می باشند و کلوپهای شب‌هنگام بزرگ تا دمیدن خورشید برای یک روز دیگر باز می شبیه .

جاذبههای آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا
بهینه ترین روزگار سفر به آنتالیا در ماه آوریل (12 فروردین تا 10 اردیبهشت) می باشد ، زمانی که آب و اقلیم معتدل و حظ بخش و جمعیت گردشگران هنوز کم خواهد بود . البته الزاماً باید بدانید که مسافران به سفر با تور آنتالیا در ماه‌های آوریل تا دسامبر (12 فروردین تا 10 دی) نمره بالایی داده‌ اند . ماه‌های ژانویه تا مارس (11 دی تا 11 فروردین) ، به سوی جهت سرمای آب و هوا و ایجاد مبهم برای بازدید از جذبه و ساحل‌ها ، فصل انزوا گردشگری آنتالیا محسوب می گردد . به بیانی دیگر می ‌توان گفت که تاپ ترین زمان سفر به آنتالیا ، برپایه آب و آتمسفر میان 26 فوریه تا دهم ژوئن (7 اسفند تا 20 خرداد) و 24 ام سپتامبر تا ‍16 ام دسامبر (2 مهر تا 25 آذر) می باشد .

راهنمای ذخیره تورهای آنتالیا
خرید تور‌ آنتالیا بهترین راه برای سفر به این کشور همنشین داشتنی خواهد بود . با خرید آنلاین تور آنتالیا می توانید کل مراحل سفرتان را در کمترین هنگام و تنها با چند کلیک انجام دهید و در منتها نیز کارها موقعیت درخواست مانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را همچنین برای سفرتان رزرو بکنید . برای خرید آنلاین تور‌ این قصد وارد سایت شوید ، مبدا نقل‌مکان را مشخص کنید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس ، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد کنید و پس از گلچین تاریخ رفت و بازآیی و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنید .

صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی شد که شما می توانید تور‌ آنتالیا ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای مهاجرت خود خریداری کنید . در این جزء تورهای آنکارا از کم‌ارزش به پرهزینه برای شما نمایش داده می گردد و می توانید قیمت هر کدام از گزینهها را با ایرلاینهای متنوع ایرانی و خارجی نیز تطبیق و مشاهده کنید . همچنین صافی هایی شبیه تعداد اختر های هتل ، برتری مسافران ، نوع مکان اقامتی (هتل ، لوکس‌فروشی هتل ، مهمانخانه آپارتمان) ، هتلهای زنجیره ای ، قیمت و جایگاه مکانی می توانید جست و جو خودشان را دقیق تر کنید و تاپ ترین تور آنتالیا را برای سفر خویش آنلاین بخرید .