درمورد تور‌ کوش آداسی
کوش آداسی اسم یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است که با وجود کوچک گشتن ، جمعیت زاید داراست و یکی از اصلی ترین ناحیه های توریستی ترکیه به شمارش می آید . سواحل کوش آداسی از قشنگ ترین هدف‌ها برای تور‌های‌ کشتی کروز هستند . اگرچه که کوش آداسی به سواحل و تفریحات ساحلی اش معروف شد اما این شهر جاذبههای دیدنی و تاریخی بسیاری نیز دارد . تمام اینها باعث شده تا تور‌ کوش آداسی یکی از تعیین های ابتدا گردشگران باشد ، این موضوع نه تنها در موقعیت گردشگران برونی صدق می کند بلکه کوش آداسی برای انسان ها ترکیه ایضاً مقصدی محبوب خواهد بود . بدون شک رسمی ترین انگیزه محبوبیت تور کوش آداسی ساحلی بودنش خواهد بود زیرا شهرهای ساحلی دایماً بیش تر‌از‌دیگر شهرها مورد استقبال قرار می گیرند . در درست شما در تور کوش آداسی هم فرصت ویزیت از بناهای کهن را دارید و هم قادر خواهید بود از حالت و خصوصا کناردریا و اقیانوس خوشی ببرید . در عین حال از نظر امکانات رفاهی و اقامتی عالی ترین و اشرافی ها نیز در اختیارتان قرار می گیرد . این تور‌ معمولا برای بین 5 تا 7 وقت نقشه ریزی می شود و در این مدت حسابی مجال دارید از این شهر بندری زیبا لذت ببرید .

 

تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی
قیمت هر توری به چند عامل اصلی بستگی دارد ، قیمت بلیت هواپیما‌ ، هزینه مهمانخانه ، مبلغ گشت و مسیر در شهر و . . . که می توان نقل کرد بها مهمانسرا و بلیت سفر از همه مهمتر است . ترکیه مدت هاست که مرکزیت و دقت بسیاری به ساختن گردشگری دارد و از این رو در همگی شهرستان های آن از جمله کوش آداسی قادر خواهید بود بهترین و شیک ترین هتل را پیدا بکنید . این موضوع به حالت بی واسطه ارزش تور کوش آداسی را زیاد می برد . همانطور گفته شد شکوه صنعت گردشگری در این کشور وسیله شده تا به همان میزان که هتل لوکس و درجه یک دارد ، مهمانسرا 4 ستاره ، 3 ستاره‌ و . . . نیز داشته بود که برخی از آنها بسیار رفیع هستند ، با این تفاوت که مخارج های شان به مراتب از هتلهای مجلل و 5 ستاره آنکارا کمتر است . نرخ پرش هم به شرکت هواپیمایی و همین طور نوع بلیت تان بستگی دارد . پرواز‌های‌ خارجی‌ سنگین تر می باشند و صندلیهای فرست دسته خوب ترین خدمات و در حالی که حالت زیادترین هزینه را دارند .

قیمت تور‌ کوش آداسی

براین‌اساس اگر بخواهید تور‌ کوش آداسی ارزان تر برای شما همگی شود بایستی به دنبال پروازهای ایرانی و صندلیهای اکونومی بروید و از آنجایی که مسافت تا آنتالیا زیاد نیست احتیاج به خدمات ویژه ای نخواهید داشت؛ یکی از خوب ترین گزینهها برای سفر می تواند تور‌ کوش آداسی با پرواز ماهان باشد . در نهایت راهکار دیگر ، سفر در زمانهای کم توریست شد چون‌که شانس مصرف از تور کوش آداسی لحظه آخری را افزایش می دهد و در نتیجه احتمالا تور‌ کوش آداسی ارزان تری نصیب تان می گردد . در نهایت مهم داشته باشید اگر ساکن تهران نیستید نیز می توانید از شهرهای دیگر رفتار کنید . تور کوش آداسی از شیراز ، اصفهان و چند شهر دیگر نیز برگزار می شود و پرواز از همان شهرها به مقصد ترکیه می رود‌. برای اطلاع از قیمت تورهای این شهر زیبا و گرامی بهینه ترین راه این است به سایت‌ گلبرگ سیر رجوع دهید و برای اطلاع از مظنه تورهای مسافرتی کوش آداسی در سامانه مبدا و نیت سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور مورد نظرتان به هر مقصدی که می‌ خواهید را مشاهده دهید .

نرخ تور‌ کوش آداسی

خدمات پکیج تور‌ کوش آداسی گلبرگ سیر
رایج‌ ‌ترین خدمات تور کوش آداسی در آژانس گلبرگ سیر به شرح زیر می باشد :

رزرو‌ بلیت‌ رفت ‌و بازگشت هواپیما
رزرو‌ هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)
ترانسفر رفت ‌و بازگشت فرودگاهی
بیمه مسافرتی مطابق با مدت دوران توقف در کوش آداسی
سیم‌ ورق اعتباری (در قیافه نیاز) رزرو مهمانسرا و پرواز‌ خارج‌ از پکیج


تور کوش آداسی ارزان و لحظه آخری
اگر تقدم می دهید نقل‌مکان کم پول ‌تر و پیوسته به صرفه ای را داشته باشید ، حتما باید به چند مطلب مهم دقت نمائید : نخست این که وقت ‌هایی را انتخاب کنید که میزان گردشگران کمتری به کوش آداسی هجرت میکنند؛ موقع آب و هوای کوش آداسی در این موقع نقش موثری ایفا می ‌کند . زمان های اوج دما و رطوبت یا وقت باران ‌های فصلی ، موعد کم گردشگر این کشور محسوب می ‌شود . بازه هنگامی ‌هایی همچون تعطیلات سال نوی میلادی یا عید نوروز ، تعداد متقاضیان سفر و باطبع آن ، قیمت ‌های تور کوش آداسی افزایش می ‌یابد . موضوع بعدی مدت وقت توقف شما هست که در صورت امکان ، پکیج ‌هایی را انتخاب کنید که شامل مقدار روزهای کمتری می ‌باشند .

آفر تور کوش آداسی

این را هم دایم به یاد کرد داشته باشید همیشه کم‌بها ‌ترین ارزش تور‌ کوش آداسی نمی ‌تواند علت بر بهتر بودن آن پکیج مسافرتی باشد ، بعضی از آژانس ‌های هواپیمایی با ارائه تور کم‌قیمت ‌تر و بی کیفیت تنها باعث ازدست‌رفته رفتن وجه و زمان شما می‌ شوند ، بنابراین همیشه هوشمندانه رفتار کنید و در خاتمه کلکسیون مسافرتی گلبرگ سیر در بالای همین صفحه قیمت ‌های مختلفی برای تور‌‌های‌ این مقصد را خدمت شما ارائه کرده‌ شد تا با مهم به بودجه مورد نظرتان ، بهترین انتخاب تور‌ برای به بودجه خودشان را داشته باشید .

گزینه بعدی ارزان ترین تور‌ مسافرتی ، تور لحظه آخری‌ کوش آداسی است که در واقع همان تور ارزان نرخ کوش آداسی شده است هرچند شرایط ویژه ای هم دارد ! زیرا به تور‌های‌ دقیقه 90 هم شناخته می گردند منتها برای پیدا کردن چنین تور‌ها‌ باید تا پهلو گردیدن به وقت حرکت کمی صبر نمائید . شعبه ‌هایی که پروازها را چارتر کرده باشند در صورتی که وسعت مسافران تکمیل نشود ، پرواز را با بها پایین تری به مسافران با آفرهای ویژه ‌ای ارائه می ‌دهند . به مانند کلی اگر دایماً آماده نقل‌مکان می بودید ، حواستان به آفرهایی که آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر در روزهای پهلو پریدن یا فصول کم گردشگر ارائه می ‌دهند ، باشید و از این فرصت ‌استثنایی نهایت بهره را ببرید .

تور کوش آداسی ارزان

بهترین دوران سفر به کوش آداسی
کنار از هر اقدامی برای تور کوش آداسی باید وضعیت آب و سماوی آن را در نظر بگیرید . به طور همه گیر آب و هوای کوش آداسی آرام و گرم است اما خب طبیعتا زمستانها سرد گشته و همراه با مطر باران خواهد بود . در تابستانها به ویژه مرداد ماه به دلیل ساحلی بودن آبادی اقلیم مرطوب خواهد بود . بنابراین می توان گفت بهترین زمان جابجایی به کوش آداسی اواسط فروردین تا اواسط تیر و همین صورت اوایل شهریور تا اواسط آبان‌ماه خواهد شد .

مخارج های سفر به کوش آداسی
برای این که بتوانید هزینههای تان را به درستی مدیریت دهید باید اطلاعاتی بسنده از هتلها و همین حالت پروازها داشته باشید . باید بدانید که پرواز‌های‌ ایرانی تناسب به پرواز‌های‌ خارجی‌ ارزان تر هستند و همین طور نوع بلیت تان که دارای اکونومی (ارزان ترین) ، بیزنس کلاس ، فرست کلاس(گران ترین) می شود ، در ارزش نهایی تور تاثیر زیادی خواهد داشت . این مبحث در مناسبت انتخاب هتل نیز بایست مد نظرتان باشد ، قیمت مهمانسرا های سه ستاره تا مهمانسرا های پنج ستاره اقلیم تا آسمان اختلاف دارد . در بعضی آژانسهای گردشگری تور‌ کوش آداسی از مشهد ، شیراز ، تبریز و چند شهر دیگر این برگزار می گردد ، این علت می توان افرادی که اهل این شهرها می باشند سفر آسان تری داشته باشند و البته هزینههای شان باز کمتر شود . راهکار دیگر این است که به سراغ تور کوش آداسی لحظه اخیر بروید ، البته این تورها در تمام فصول ارائه نمی شوند و برخی عهد نیز خیلی فرقی با تورهای معمولی ندارند؛ ولی در هر صورت اگر از برگزار کنندگان مستقیم تور کوش آداسی ، تور رزرو کنید احتمالا قادر خواهید بود تور لحظه آخری واقعی را با مظنه مناسبی تهیه کنید .

سفر به تور کوش آداسی

جاذبه‌های‌ مهم و گردشگری کوش آداسی
دیدایما | Didyma
دیدایما یکی از جاذبه‌های‌ تاریخی کوش آداسی است که قطعا از نظر آن حیرت خواهید کرد . این بنا یک عبادتگاه مربوط به فصل یونان  می باشد که امروزه تنها ستونهایی بزرگ و کنده‌کاری گشته از آن بقیه باقی است .

پرینه | Perine
پرینه یکی از دیگر از مناطق تاریخی این شهر است که قدمت آن به بیش از 400 سال پیش از میلاد باز خواهد شد . این محدوده در واقع شهری بوده که به انگیزه فراز آمدن آب ، به زیر آب رفته و امروز جز بخشی متناهی چیزی از آن مانده نمانده شده است .

بندرهای کوش آداسی | Kusadasi Harbor Area
طبیعتا بخشی از تفریحات و جاذبههای معروف کوش آداسی را کناره‌ها و بنادرش تشکیل می دهند . در مناطق بندری این شهر کافه رستورانهای زیادی وجود دارا است که همراه با موزیک زنده از گردشگران پذیرایی می کنند .

بندرهای کوش آداسی

عالی ترین غذاخوری های کوش آداسی
غذاهای ترکی طعام های جذابی اند که اتفاقا به چشایی ایرانیها بسیار خوشایند هستند . در کوش آداسی هم می توانید اقسام غذاهای ترکی را سفارش دهید و هم قادر خواهید بود غذاهای دریایی را کنکور کنید . در هر صورت برای اطمینان از بهداشت و چگونگی غذاها بهتر شده است به سراغ بهترین و زبانزد ترین بار های کوش آداسی بروید . درصورتی‌که هم صرفا می خواهید غذاهای آبی نوش روان کنید باید رستورانهای دریایی کوش آداسی را گلچین کنید ، این مهمانخانه ها تنها غذای دریایی دارند و از این سمت گوناگونی شان نیز در اشکال غذای دریایی کامل تر شد .

بهترین مرکزها خریداری و بازارچه های کوش آداسی برای خریداری سوغاتی
اغلب کسانی که با تور کوش آداسی سفر می کنند تلاش تفریح و نیک گذرانی دارند و کسانی که می خواهند خرید مهم داشته باشند و معامله کنند به این دیار نمی آیند . برای فروش سوغاتی و یا فروش فردی بازارها و مراکز خرید کوش آداسی تنوع زاید دارند؛ هم قادر خواهید بود اجناس برند و درجه ظاهر دهید و هم قادر خواهید بود کالاهایی سنتی و محلی بخرید؛ که حتماً سوغات اصلی ترکیه نیز همین تولید های نوین و بومی‌ اش بوده است .

بازارهای کوش آداسی

راهنمای رزرو تورهای کوش آداسی
خرید تور کوش آداسی بهترین روش برای سفر به این آبادی دوست داشتنی است . با خرید آنلاین تور کوش آداسی قادر خواهید بود تمام مرحله‌ها سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در پایان نیز کارها مورد درخواست مانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را هم برای سفرتان رزرو نمائید . برای خریداری آنلاین تور این مقصد وارد سایت شوید ، اصل جابجایی را مشخص دهید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس ، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد کنید و پس از گزینش تاریخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان خیز و جو را بزنید .

صفحه‌ ای که به آن وارد می شوید همان جایی است که شما قادر خواهید بود تور کوش آداسی مناسب را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای مسافرت خود خریداری کنید . در این بخش تور‌های‌ کوش آداسی از ارزان به گران برای شما عرضه داده خواهد شد و می توانید قیمت هر چیز از گزینهها را با ایرلاینهای همگون اینترنال و خارجی نیز مقایسه و مشاهده کنید . همچنین فیلترهایی نظیر تعداد ستارههای مسافرخانه ، فرق مسافران ، نوع مکان اقامتی (هتل ، دکان هتل ، مهمانخانه آپارتمان) ، مسافرخانه های زنجیره ای ، قیمت و موقعیت مکانی می توانید جست و جو خود را ظریف تر کنید و تاپ ترین تور‌ کوش آداسی را برای سفر خود آنلاین بخرید .